Mikulás Blogozin

Mikulás Blogozin

Jön-e idén is a Mikulás?

2020. november 23. - Mikulás Anna

A pandémia miatt, így november vége felé központi kérdéssé vált, különösen a gyerekek körében:

Jön-e idén a Mikulás?

...mert ugye kijárási tilalom van este 8 óra után, ő meg, már mint a Mikulás éjjel járja a világot...

Mi lesz most?????

via GIPHY

 Nagy a bonyodalom, de azért ne higgyetek ennek a rosszarcú macskának!

A Mikulás: JÖN! JÖN! JÖN!

Ha én mondom, nekem elhiheted! Napi kapcsolatban ugyan nem vagyok az Öreggel, de tudok róla egyet, s mást. Rokonok vagyunk. Névrokonok. Ez nem csalás, nem ámítás! Aki nem hiszi járjon utána! Nem kell messzire mennie, csak az újpesti városházáig. Ott, ha belelapoz a nagy anyakönyvbe,  bárki megtalálhat - a megfelelő évszámnál, de azt már nem írom ide... Érdemes odamenni, gyönyörű szép szecessziós épület, már a látványa is megér egy kirándulást...

Ráadásul most már karácsonyi díszben is pompázik Újpest, a szülőhelyem....

ujpest-varoshazakari.jpg

 

 

 

Szóval a vezetéknevem Mikulás lett, a keresztségben az Anna Mária nevet kaptam. Így, külön írva. Ennek jelentősége van. Az apai nagyanyám neve volt Anna, az anyai nagyanyámé Mária. A szüleim az irántuk érzett szeretetüket akarták ezzel a névadással kifejezni.  

Így aztán Mikulás Anna Máriaként éltem az életem.

Hogy milyen volt nőként Mikulásnak lenni? Hm. Kalandos, de erről majd még mesélek...

Itt látható a kis Mikuláska meg a mamája:

 

en_anyu.jpg

 

 Innentől kezdve éltem, éldegéltem, hol boldogan, hol nem - az emberlánya már csak ilyen, még akkor is, ha éppen ő is Mikulás...

Jó sok évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy megtudjam, nem vagyok akárki! Nem ám! Kétlábon járó marketing bomba vagyok!

Mindezt legkedvesebb és legszuperebb marketing szakemberemtől, László Mónitól tudtam meg, a Personal Branding nevű professzionális szakmai blog olvasásakor. ( ITT olvashatod őt, érdemes!)

Kiderült - ahogy László Móni írja:

"Ki a legerősebb márka a világon? Ez a kérdés sokakat foglalkoztat, mivel közeledik az év vége hamarosan a legkülönbözőbb listákkal és álláspontokkal szembesülünk. A Quietroom csapata úgy gondolta, hogy leteszi a voksát és a Mikulásra szavaz. A felesleges kérdéseket megelőzendő illetve, hogy a márka jellemzők se maradjanak rejtve egy brand bookot is összeállítottak." ( Klikk a cikkhez!)

 

Na? Levegőt nem kaptam, szavam elakadt...

 

Aztán elgondolkodtam, ha már én is Mikulás vagyok és így, egy valóságos marketing bomba, akkor ideje robbantani.

Ezért hoztam létre ezt a blogot kedves olvasók, szerkik és mindenki, hogy esetlen gondolataimmal, történeteimmel megajándékozhassalak benneteket.

Remélem kellemes perceket tudok majd nektek szerezni és nem csalódtok a földi Mikulásban sem!

Ölelés és hohohó - kicsiknek, nagyoknak, mindenkinek:       Mikulás Anna, a blog szerzője

Friss csak a Mikulás Blogozin olvasóinak:

A Mikulás farmon már nagy a készülődés, hiszen csak 14 nap van az indulásig! Akadnak problémák, mert Rudolf rénszarvas felesége, Clarissa mindig megcsinálja a feszkót évek óta. Azért pöröl az Öreggel, hogy miért nem vesz már egy szuper sugárhajtásos szánt a régi ócska tákolmány helyett. Szerinte, Rudolf izületei már nem bírják annyira a strapát, meg különben is ennyi év után már járna neki is ennyi luxus. Az Öreg és Rudolf nem értenek egyet vele, mert szerintük a régi szánkó igazi mestermunka. Masszív, elpusztíthatatlan, gyönyörű cifra - neves mesterek faragták, ácsolták ébenfából. A vita most éppen hangos szóváltásba csapott át, de az ajándékok csomagolása azért zavartalanul folyik a manók segítségével. Úgy, hogy elkezdődhet a visszaszámlálás... Röpke két hét és már röpülnek felétek...)

Készülődjetek ti is! Várjátok a Mikulást! JÖN!

m-cuki.jpg

 (fotók: saját, pixabay, Újpest önkormányzat, media giphy)

A bejegyzés trackback címe:

https://mikulasblogozin.blog.hu/api/trackback/id/tr8416289974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása